Golden grass


ISO 100, 1/400 sec,f/4,5. Fotad med Nikon D60 och Nikon AF-S 50mm/1,4 G. Copyright gäller!

Bloggvärlden verkar inte ha vaknat ännu, och då är det inte ens tidigt. Idag är det riktigt fint väder, och jag ska hem till mig. Har varit hemma hos Nicke sen i torsdags (förra veckan). Han kommer dock inte hem till mig förrens på onsdag, lite trist. Jag väntar förresten samtal från min jobbcoach, de ringde Nicke igår så antagligen ringer de mig idag. I mitten på juli får vi reda på om vi kom in på utbildningarna som vi sökte till (hoppas hoppas hoppas).

Skriver snart igen, och då ska jag avslöja vad jag och mina systrar ska göra, stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Sidan ses bäst i Mozilla Firefox med upplösning 1366x768.

datorflickan -
RSS 2.0