Campanula rotundifolia


ISO 100, 1/125 sec, f/5,6. Fotad med Nikon D60 och Tamron SP AF70-300mm F/4-5.6. Copyright gäller!

Ni kan vara lugna, jag har fått internet igen. Nu är i alla fall jag lugn, haha. Imorgon börjar utmaningen, så då kan jag officiellt inviga den kategorin. Just nu kikar jag på Project Runway, mysigt. Men jag ska ut på kvällspromenad med Smilla innan jag fortsätter kika. I morgon måste jag även städa och tvätta lite, skönt att ha det gjort innan Nicke kommer. Eftersom jag inte hade internet igårkväll/fram tills i eftermiddag, så ska jag ladda upp bilder på det jag köpt imorn också.
Vi hörs då, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Patrik

men åh vilken underbar bild :D

2010-07-10 @ 17:37:52
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Fina bilder du har :))

2010-09-23 @ 23:35:52
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Sidan ses bäst i Mozilla Firefox med upplösning 1366x768.

datorflickan -
RSS 2.0