Tisdag

Idag är det tisdag, skönt. Många av er har ju skola nu, jag har lov! :D
Det känns som att vi fick lov rätt vecka, våren börjar ju komma nu. Lovely! Nu är det inte långt kvar tills man fyller arton år heller. Så vad händer idag? Jag har ingen aning! Det är så skönt.
Om jag hade haft kameran med mig så hade jag varit ute och fotat eller något. Tyvärr har jag ju inte det, men det gör mig inget. Det finns mycket annat att göra också. :] Kanske kolla igenom min senaste session med Sara och lägga upp någon bild. Jag har faktiskt en färdig som kommer strax, ska se om jag har fler dugliga. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Sidan ses bäst i Mozilla Firefox med upplösning 1366x768.

datorflickan -
RSS 2.0