Åh!

Haha! Nu ska ni få höra vad jag lyckades med när jag skulle äta middag idag. Kräm och mjölk med kaviarmacka till fick det bli idag. Går in med tallriken i ena handen och mackan i andra handen. Jag tänkte ställa ifrån mig tallriken på skrivbordet, men eftersom det var mycket saker där så la jag först ifrån mig mackan på stolen. När jag städat undan på bordet så spiller jag mjölk på golvet, aj aj. Ut i köket - hämta papper - sätter mig på stolen för att torka upp.

Oops! Känner att jag sitter på nåt kladdigt, mmm mums! En mosad kaviarmacka på stolen och kaviarmos på tröjan, haha! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Sidan ses bäst i Mozilla Firefox med upplösning 1366x768.

datorflickan -
RSS 2.0