Kurslitteratur...

Har nyss beställt hem böcker för ca. 500:- Skitkul! Tur att jag sparat typ alla mina pengar under hela sommaren och inte spenderat dem på t.ex. nya kamerasaker eller något. Ska dessutom beställa en bok senare som kostar runt 350:- och den tredje kursen vet jag inte ens vilka böcker jag ska köpa. Den kursen börjar om en vecka, bra att de talar om vilka böcker man ska ha! Börjar bli ont om tid nu särskilt eftersom det tar typ 10 dagar för dem att ens skicka böckerna. :S

Nicke beställde tre böcker till en kurs och det gick på 750:- Rooligt!

Kommentarer
Postat av: linnea

mina kursböcker gick på 1300 kr :(

2010-09-12 @ 12:03:59
URL: http://linneabtw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Sidan ses bäst i Mozilla Firefox med upplösning 1366x768.

datorflickan -
RSS 2.0